Zadzwoń do nas : 575 779 889
Napisz do nas : biuro@grow.edu.pl

 

  • www.grow.edu.pl 4.jpg

Adam Pluciński

 

Trener Biznesu, Ekspert Call i Contact Center 

Ukończył Pedagogikę na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Gnieźnieńskiej Wyższej Szkole Humanistyczno - Menedżerskiej.

Pełni funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości Holicon w latach 2010-2014. Zarządzał procesem kontroli i poprawy jakości rozmów i pracy telemarketerów. Realizował również strategię HR Holicon w obszarze szkoleń pracowników i coachingu. Od wielu lat związany z Obsługą Klienta. Swoją karierę zaczynał w Telekomunikacji Polskiej.

Specjalizacja: szkolenia, HR, call i contact center

  • Specjalizacja w szkoleniach - menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych oraz interpersonalnych
  • Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz zwiększenie wydajności w już istniejących
  • Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć

Członek Jury Konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Grupę Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2014