Zadzwoń do nas : 575 779 889
Napisz do nas : biuro@grow.edu.pl

 

  • www.grow.edu.pl 4.jpg

Pułapki w procesie rekrutacji do działu handlowego cz. 2

Pułapka 6 – brak zmiennych technik rekrutacji handlowców

Kandydaci starający się o pracę na stanowisku handlowca przechodzą statystycznie kilka rozmów kwalifikacyjnych. Tym samym odpowiadają na rozmowach na te same pytania, wiedzą jak mają zareagować na te trudne, jak „mają się sprzedać”.

Czytaj więcej...

Pułapki w procesie rekrutacji do działu handlowego cz. 1

Efektywna  rekrutacja handlowca do działu sprzedaży to wbrew pozorom nie najłatwiejsze zadanie. Patrząc przez pryzmat statystyki każdy kandydat poszukujący pracy przechodzi kilka procesów rekrutacyjnych, co powoduje, że na pewnym etapie staje się ekspertem w rozmowach kwalifikacyjnych.

Czytaj więcej...

Rozwój pracowników z pokolenia Y

„Pokolenie Y”, „milenialsi”, „następna generacja”, „pokolenie cyfrowe” – zwane też niekiedy „pokoleniem klapek i iPodów” - jakkolwiek ich nie nazwiesz, ich przedstawiciele zaczynają stopniowo zasilać szeregi pracowników firm. A to oznacza jedno – ich też trzeba rozwijać.

Czytaj więcej...

CELnie w sukces - metody rozwoju pracowników.

Codzienność zawodowa stawia przed menadżerami wiele wyzwań. Jednym z nich jest efektywne zarządzanie zespołem poprzez uwzględnienie ich różnic osobowościowych, wiedzy, doświadczenia i sytuacji życiowych. Wymusza to tym samym na menedżerze wdrażanie zindywidualizowanego modelu pracy z każdym pracownikiem. Jak to więc zrobić, aby uwzględniając taką różnorodność osiągnąć wspólne cele biznesowe? Z pomocą mogą przyjść zróżnicowane formy i metody j pracy z zespołem.

Czytaj więcej...

Co zrobić, żeby proces rekrutacji był efektywny ?

Przede wszystkim musimy wiedzieć czego/kogo szukamy. Skąd mamy wiedzieć, że wybraliśmy właściwą osobą skoro nie wiemy czego oczekujemy. Bardzo często organizacje kopiują ogłoszenia z portali rekrutacyjnych nie zastanawiając się na ile powielona treść odnosi się do realiów panujących w ich firmie.

Czytaj więcej...

Narzędzia w procesie rekrutacji i oceny pracowników

Co się stanie jeśli z organizacji znikną pracownicy? Być może truizmem jest stwierdzenie, że najcenniejszym zasobem w organizacji są ludzie, jednak to właśnie oni są motorem napędowym działania każdego biznesu, czy to w charakterze klienta czy pracownika firmy. Z tego względu tak

Czytaj więcej...

Błędy oceniania – system ocen okresowych cz.1

Oceny okresowe pracowników najprościej możemy zdefiniować jako badanie poziomu kompetencji  pracownika w odniesieni do wymagań stanowiska na jakim pracownik pracuje.

Kto choć raz realizował proces oceny wie jak trudno zachować obiektywizm i zimną krew. Popełniane błędy możemy podzielić na błędy psychologiczne jak i błędy organizacyjne. W tym artykule poruszam błędy pierwszej kategorii. Błędy warsztatowe opisuję w drugiej części (Błędy oceniania – system ocen okresowych cz.2).

Czytaj więcej...