Zadzwoń do nas : 575 779 889
Napisz do nas : biuro@grow.edu.pl

 

  • www.grow.edu.pl 4.jpg

Savoir-vivre w sklepie

etykieta biznesowa

Savoir-vivre to nie zbiór przestarzałych i sztywnych zasad, a sztuka życia. W obsłudze klienta savoir-vivre sprowadza się głównie do dbania o doświadczenie klienta. Jeśli to doświadczenie jest pozytywne, klient do nas wróci, jeśli nie, pójdzie kupić gdzie indziej.

Czytaj więcej...

Słuchowiec, wzrokowiec czy kinestetyk? Klient telefoniczny i jego styl poznawczy

Nie oszukuj się. Wiedza na temat tego, czy twój klient jest wzrokowcem, słuchowcem czy kinestetykiem  nie pomoże ci sprzedać więcej, lepiej ani szybciej. Nie jest to magiczna formuła, która w cudowny sposób otworzy przed tobą wszystkie drzwi. Może mieć ona jednak niebagatelny wpływ na twoją relację z klientem, a dobra relacja to podstawa sprzedaży i skutecznej obsługi klienta.

Czytaj więcej...

4 różnice w obsłudze klienta B2B i B2C

Każdy kto zajmuje się dziś obsługą klienta na pewno słyszał czym jest marketing H2H (Human to Human), zwany też „ludzkim” marketingiem. O  ile można zgodzić się, że to ludzie zawierają transakcje i to ludzi obsługujemy, a nie firmy, to jednak nie do końca można zlekceważyć różnice występujące w procesie obsługi klientów B2C i B2B.

Czytaj więcej...

Jak napisać e-mail w języku angielskim

Mówi się, że obecnie około 90 procent komunikacji biznesowej odbywa się drogą elektroniczną. Jeżeli przyjąć, że w ten sposób porozumiewa się większość firm, to oznacza, że umiejętność jasnego komunikowania się cały czas jest w cenie.

Czytaj więcej...

Satysfakcja klienta w 6 krokach

Bez względu na to czy obsługujesz klienta bezpośrednio czy przez telefon, w restauracji czy sklepie, w biurze czy w banku, dobrze rozwinięte kompetencje w zakresie obsługi klienta zawsze się przydają. Nie jest tajemnicą, że zadowolony klient w większości przypadków powraca lub/i przekazuje informację

Czytaj więcej...