Zadzwoń do nas : 575 779 889
Napisz do nas : biuro@grow.edu.pl

 

  • www.grow.edu.pl 4.jpg

Edyta Plucińska

 

 

trener,ekspert HR

Zajmuje się realizacją  i koordynacją projektów szkoleniowych od 8 lat. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC.

W latach 2014-2016 odpowiadała za koordynowanie krajowych i zagranicznych procesów szkoleniowych w Samsung Electronics Poland Manufacturing dla ponad 4000 pracowników. Współpracuje z GROW Szkolenia Coaching Doradztwo HR w zakresie prowadzenia szkoleń,  budowania profesjonalnych standardów obsługi Klienta, przygotowywania skryptów rozmów  i doradztwa HR.  W latach 2012-2014 roku pełniła funkcję Kierownika Działu Relacji Pracowniczych w firmie Holicon Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za tworzenie polityki personalnej.  Jednym z sukcesów współtworzonych i wdrożonych przez nią rozwiązań w tym zakresie była prelekcja dotycząca „Zwycięskiej strategii”, podczas I Spotkania Forum Call Center. W latach 2010- 2012  pełniła funkcję Koordynatora ds. szkoleń w jednym z największych Call Center w Polsce, zarządzając grupą audytorów i trenerów wewnętrznych.

Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu „Negocjacji i mediacji” na Poznańskiej WSB, ukończyła także „Turystykę i rekreację” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza

Specjalizuje się w zakresie szkoleń dedykowanych zespołom Call i Contact Center: managerom, koordynatorom,  trenerom i  telemarketerom. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, obsługi reklamacji, managerskie, sprzedażowe,  zarządzania czasem. Biegła w tworzeniu i wdrażaniu Profesjonalnych Standardów Obsługi Klienta dla Działów Obsługi Klienta

Pasjonuje ją rozwój osobisty i psychologia. Wolny czas spędza aktywnie, trenując nordic- walking lub jeżdżąc na rowerze.  Ma słabość do kotów i azjatyckiej kuchni.