Zadzwoń do nas : 575 779 889
Napisz do nas : biuro@grow.edu.pl

 

  • www.grow.edu.pl 4.jpg

Obsługa klienta

Obsługa klienta to sztuka budowania wizerunku firmy oraz efektywnej komunikacji w wielu, czasem trudnych, sytuacjach. Od osób zajmujących się  obsługą klienta wymaga się wiedzy merytorycznej, a także skuteczności w jej wdrażaniu.

Szkolenia, które proponujemy rozwijają wiedzę merytoryczną oraz szereg umiejętności, interpersonalnych, które pozwalają zastosować tą wiedzę w praktyce. Punkt wyjścia stanowią nastawienie oraz komunikacja, a następnie, w zależności od zdiagnozowanych obszarów do wzmocnienia, także empatia, asertywność, wywieranie wpływu na klienta, umiejętne rozwiązywanie konfliktów oraz znajomość zasad etykiety biznesowej.

A wszystko po to by klient, który trafia do firmy poczuł się zrozumiany, dostał to, po co przyszedł, oraz z własnej woli sam stał się ambasadorem marki, przekazując pozytywną opinię o firmie dalej.

Nasze szkolenia w zakresie obsługi klienta kierujemy do pracowników w kanałach B2B oraz B2C, w tym do osób zajmujących się obsługą klienta wewnętrznego, administracji publicznej, działach Call Center oraz salonach sprzedaży.

 

Przykładowe tematy poruszane podczas szkoleń obejmują:

  • Psychologia obsługi Klienta
  • Techniki sprzedaży w obsłudze Klienta
  • Opracowanie i wdrażanie Standardów Obsługi Klienta (SOK)
  • Obsługa procesu reklamacyjnego
  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta
  • Komunikacja w procesie obsługi Klienta
  • Asertywność w procesie obsługi Klienta
  • Autoprezentacja w obsłudze Klienta
  • Etykieta biznesowa w obsłudze Klienta
  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta
  • Telefoniczna i mailowa obsługa reklamacyjna
  • Windykacja należności

 

Zapraszamy także do naszej czytelni, w której proponujemy szereg artykułów dotyczących wybranych zagadnień z zakresu obsługi klienta oraz do zakładki kontakt, gdzie zachęcamy do składania zapytań ofertowych.

 

standard obsługi klienta szkolenia kujawsko-pomorskie, budowanie standardów obsługi klienta, audyt SOK, trudne sytuacje z klientem, klient agresywny, szkolenia z obsługi klienta Toruń Bydgoszcz Warszawa Poznań Łódź, zwiększanie jakości obsługi, profesjonalna obsługa klienta, mistrzowska obsługa gościa hotelowego, obsługa klienta wewnętrznego, obsługa klienta zewnętrznego, szkolenia kujawsko-pomorskie, obsługa klienta szkolenia Szczecin Słupsk Koszalin Gdańsk Elbląg Olsztyn Suwałki Łomża Ostrołęka Płock Siedlce Radom Ciechanów Biała Podlaska Lublin Zamość Tarnobrzeg Rzeszów Tarnów Krosno Nowy Sącz Tarnobrzeg Kraków Katowice Częstochowa Opole Wrocław Wałbrzych Legnica Jelenia góra Zielona Góra Gorzów Wielkopolski Leszno Koszalin Kielce Poznań Piła Toruń Grudziądz Włocławek Bydgoszcz Świecie, szkolenia dla firm, szkolenia pracowników, szkolenia biznesowe

 

autoprezentacja w obsłudze klienta, etykieta biznesowa w obsłudze klienta, savoir-vivre w obsłudze klienta, trudne sytuacje w obsłudze klienta, obsługa procesu reklamacyjnego, telefoniczna obsługa klienta, mailowa obsługa klienta