Zadzwoń do nas : 575 779 889
Napisz do nas : biuro@grow.edu.pl

 

  • www.grow.edu.pl 4.jpg

Jak kupować, żeby nie przepłacać ?

 

Procesy globalizacyjne i szybki dostęp do informacji to obecnie już coś normalnego. Informacje, które przyswajamy podczas jednego roku można porównać do wiedzy, którą przyjmował przez całe życie przeciętny człowiek w średniowieczu. To porównanie pokazuje, jak szybko żyjemy, procesujemy informacje, wyciągamy wnioski, działamy. W czasach tzw. zalania informacyjnego te same mechanizmy przeniosły się na procesy sprzedażowe

O inteligentnych zakupach pisze Paweł Muzyczyszyn w numerze 3/2016

szkolenia handlowe, szkolenia sprzedażowe Toruń, szkolenia sprzedażowe Bydgoszcz, badanie potrzeb kujawsko - pomorskie,  pierwsze wrażenie, obrona ceny,  negocjacje handlowe, język korzyści, zbijanie obiekcji, budowanie zaangażowania, domykanie sprzedaży, x-sell, sprzedaż komplementarna,  sprzedaż parasolowa, up-selling, skuteczne zamykanie sprzedaży,  obsługa posprzedażowa, zbijanie obiekcji klienta, treningi motywacyjne dla handlowców, na czym polega sprzedaż, sprzedaż w praktyce, skuteczna sprzedaż,  argumenty sprzedażowe,  maksymalizowanie zysków, sprzedaż agro,  sprzedaż banki, sprzedaż usług finansowych,  sprzedaż branża budowlana, sprzedażowe mowy motywacyjne, szkolenia kujawsko-pomorskie, szkolenia sprzedażowe Szczecin Słupsk Koszalin Gdańsk Elbląg Olsztyn Suwałki Łomża Ostrołęka Płock Siedlce Radom Ciechanów Biała Podlaska Lublin Zamość Tarnobrzeg Rzeszów Tarnów Krosno Nowy Sącz Tarnobrzeg Kraków Katowice Częstochowa Opole Wrocław Wałbrzych Legnica Jelenia góra Zielona Góra Gorzów Wielkopolski Leszno Koszalin Kielce Poznań Piła Toruń Grudziądz Włocławek Bydgoszcz Świecie, szkolenia dla firm, szkolenia biznesowe, szkolenia dla pracowników