Zadzwoń do nas : 575 779 889
Napisz do nas : biuro@grow.edu.pl

 

  • www.grow.edu.pl 4.jpg

Żeby klient chciał wrócić

W jaki sposób zadbać o klienta, kiedy już dokonał zakupu, aby chciał do nas wrócić w przyszłości? To z pewnością jedna z najważniejszych kwestii dla każdego handlowca.

Współczesna sprzedaż to kompilacja produktu/usługi i relacji budowanej pomiędzy sprzedającym i kupującym. Dlatego też firmy bardzo dużo uwagi przywiązują do usprawniania procesów sprzedażowych poprzez właściwą komunikację z klientem. Nie tylko kontakt bezpośredni jest kluczowy, ale również to, co dzieje się w relacji po dokonaniu zakupu. Prześledźmy działania, które warto podjąć w celu lepszego zadbania o relację posprzedażową.

Więcej na ten temat w kwietniowym numerze Asa Sprzedaży http://www.as-sprzedazy.pl/relacje-z-klientem/zeby-klient-chcial-wrocic