Zadzwoń do nas : 575 779 889
Napisz do nas : biuro@grow.edu.pl

 

  • www.grow.edu.pl 4.jpg

Sprzedaż

Współczesny klient to wymagający klient. Liczne szkolenia, konferencje branżowe, internet, przyczyniły się do tego, że wzrosła jego świadomość jakości oferowanych na rynku produktów i usług. Współczesny klient wie czego chce i wie w jaki sposób osiągać założone cele. Tym samym oczekuje profesjonalnego doradztwa i efektów wynikających z zastosowanych rozwiązań. Walkę o Klienta można wygrać już nie tylko przez dobre relacje, ale poprzez najwyższą jakość produktów i usług oraz, przede wszystkim, przez fachowe doradztwo.

To wszystko nakłada na handlowca konieczność rozwijania swojego warsztatu sprzedażowego, śledzenia najnowszych trendów na rynku, świadomości tego co oferuje konkurencja oraz dostosowania się do zmieniających się oczekiwań klienta. By być konkurencyjnym, nie wystarczy posiadać wyłącznie podstawowych kompetencji sprzedażowych, takich jak badanie potrzeb klienta oparte o zadawanie pytań, operowanie językiem korzyści i strat, czy radzenie sobie z obiekcjami klienta.

Dziś handlowiec musi umieć pójść o krok dalej – musi być świadomy psychologicznych aspektów sprzedaży, wiedzieć jak wykorzystać dostępne dane o kliencie by wzbudzić potrzeby zakupowe, wiedzieć jak podejmuje decyzje współczesny klient by zapewnić sobie jego lojalność na długie lata, jak umiejętnie obronić cenę oraz jak proponować dodatkowe produkty czy usługi podczas jednej wizyty handlowej (sprzedaż komplementarna). Powinien też umieć właściwie i z szacunkiem mówić o konkurencji.

 

Jak wspieramy rozwój handlowców?

W odpowiedzi na zmieniające się realia pracy współczesnego handlowca, proponujemy Państwu projekty szkoleniowe dla pracowników działów sprzedaży zarówno w formie tradycyjnych warsztatów na sali szkoleniowej jak i w formie treningów terenowych. Z naszych doświadczeń wynika, iż praca z handlowcem w terenie jest jedną z najbardziej efektywnych form rozwojowych: pozwala na dokonanie wglądu w codzienną pracę handlowca, skorygowanie ewentualnych błędów oraz monitorowanie jego postępów.

W zakresie szkoleń sprzedażowych realizujemy tematykę odnoszącą się do wszystkich obszarów związanych z handlem w obszarach B2B i B2C. Rozwijamy umiejętności sprzedażowe pracowników działów sprzedaży jaki kadry menedżerskiej.

 

Przykładowe obszary tematyczne dla pracowników działów sprzedaży:

  • Psychologia sprzedaży
  • Podstawowy i zaawansowany trening umiejętności handlowych
  • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
  • Techniki sprzedaży 
  • Negocjacje handlowe
  • Obrona ceny 
  • Perswazja w sprzedaży
  • Prezentacje handlowe
  • Badanie potrzeb klienta
  • Autoprezentacja handlowca
  • Budowanie zaangażowania klientów
  • Obiekcje w sprzedaży i sposoby ich pokonywania
  • Domykanie sprzedaży 
  • Treningi motywacyjne dla handlowców
  • Merchandising
  • Key Account Management
  • Telesprzedaż - obsługa klienta przez telefon
  • Networking w sprzedaży
  • Zarządzanie dla menedżerów sprzedaży
  • Zarządzanie zespołem handlowym na odległość

 

Przykładowe obszary tematyczne dla kadry menedżerskiej

  • Budowanie zespołu sprzedażowego – rekrutacja i rozwój pracowników
  • zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Coachingowe metody pracy z zespołem handlowym
  • Narzędzia wykorzystywane do wzmacniania świadomości biznesowej handlowców
  • Optymalizacja procesów w procesie sprzedażowym (organizacja pracy działu handlowego)

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową. Dodatkowe informacje uzyskają Państwo pisząc do nas na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dzwoniąc pod numerem tel.: (+48) 575 779 889. Zapraszamy również do skorzystania z formularza kontaktowego.