Zadzwoń do nas : 575 779 889
Napisz do nas : biuro@grow.edu.pl

 

  • www.grow.edu.pl 4.jpg

Charakterystyka branży agrotechnicznej

Ostatnie lata w branży agrotechnicznej to okres licznych zmian. Tym samym firmy w branży agro stanęły przed licznymi wyzwaniami:

  • większa świadomość biznesowa rolników wywołana szerszym dostępem do informacji oraz większą dostępnością usług szkoleniowych
  • rosnące wymagania w zakresie profesjonalnego doradztwa oraz efektywności działań szkoleniowych
  • rosnąca konkurencja – nowi gracze na rynku agro świadomie inwestujący w swój rozwój oraz większe zróżnicowanie produktów i usług
  • zmieniające się trendy żywieniowe oraz ekologiczne wymuszające zmianę dotychczas stosowanych rozwiązań technologicznych
  • zmiany pokoleniowe w rolnictwie – pojawienie się nowego pokolenia z nowym spojrzeniem na prowadzenie biznesu
  • fluktuacja pracowników na rynku agro
  • rekrutacja oraz utrzymanie najbardziej utalentowanych pracowników
  • pojawienie się nowych technologii w zarządzaniu zasobami ludzkimi w branży agrotechnicznej – wdrażanie systemu CRM oraz systemów IT do obsługi i samoobsługi pracowniczej w działach sprzedaży
  • rosnące znaczenie oraz konieczność wdrażania skutecznej obsługi po-sprzedażowej
  • zmieniające się otoczenie biznesowe firm agrotechnicznych

 

Co możemy Państwu zaproponować?

Pomagamy zwiększyć skuteczność sprzedaży agro poprzez szkolenia, konsultacje, coachingi terenowe, szkolenia indywidualne dedykowane stacjonarnym pracownikom działów handlowych.

Zapewniamy wsparcie trenerów – praktyków świadomych specyfiki branży agrotechnicznej i specjalizujących się w rozwoju pracowników firm agrotechnicznych w następujących obszarach:

 

  • Modelowanie procesu sprzedaży z rolnikiem
  • Sprzedaż bezpośrednia – budowanie relacji z klientem agro
  • Zwiększenie efektywności wizyty handlowej w gospodarstwie
  • Negocjacje handlowe z rolnikiem
  • Segmentacja Klientów z wykorzystaniem narzędzi CRM
  • Zarządzanie sprzedażą dla managerów agro
  • Techniki prezentacji i autoprezentacji na targach i wydarzeniach agro
  • Savoir-vivre biznesowy dla menagerów/handlowców/pracowników działu obsługi klienta
  • Zwiększanie sprzedaży przez dział serwisowy
  • Profesjonalna obsługa posprzedażowa
  • Coaching terenowy dla handlowców
  • Wsparcie w procesie wdrażania systemów zarządzania relacjami z klientem (CRM)
  • Budowanie efektywnego zespołu sprzedażowego w firmie agrotechnicznej

 

Zapraszamy do zapoznania się z treścią wystąpienia Pawła Muzyczyszyna podczas konferencji firmy Bayer CropScience w Łodzi 3 lutego 2015 roku.

Sprzedaż w branży agro