Aktywna sprzedaż w bankowości: Jak doradcy budują relacje i zdobywają klientów
Bankowość w XXI wieku to nie tylko cyfrowe technologie i innowacyjne produkty – to przede
Bankowość w XXI wieku to nie tylko cyfrowe technologie i innowacyjne produkty – to przede
W ciągu ostatnich dwóch dekad sektor bankowy przeszedł prawdziwą rewolucję w podejściu do obsługi klienta.
W wymagającym świecie finansów innowacyjność i doskonałość sprzedażowa to już nie wybór, lecz konieczność. Klienci
Produkcja i sprzedaż – dwa fundamenty każdego przedsiębiorstwa, które powinny harmonijnie współpracować. Ale jak to
Zacznijmy od tego kim jest talent. Według różnych definicji, mianem talentu określa się osoby, które:
Jeśli Twój handlowiec kieruje do Ciebie takie stwierdzenie to Ty jako szef sprzedaży masz problem.
Projektowanie działań rozwojowych dla handlowców powinno rozpocząć się po dokładnym przeanalizowaniu ich kompetencji i doprecyzowaniu
Mówi się, że za sukcesem finansowym firmy stoją dobrzy handlowcy. Dobrzy, czyli posiadający właściwe kompetencje,
Praca z handlowcem w terenie to element procesu rozwojowego sił sprzedaży. Dlatego też działaniem kluczowym
27 stycznia 2009. Chorwacja. Mistrzostwa świata szczypiornistów. Mecz o półfinał pomiędzy Polską a Norwegią. 35
Sprawdź nasze szkolenia w języku polskim i angielskim:
© 2020 GROW
Projekt i wykonanie WPDEVSTAR