m-lapinski-zdj

Obszary specjalizacji​:

Design Thinking
Wystąpienia publiczne
Customer Experience
PR i marketing

Mateusz Łapiński

Moderator Design Thinking, trener wystąpień publicznych, konsultant CX, PR i marketingu

Wykształcenie

Absolwent historii i etnologii/antropologii kultury Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Akademii Trenera NGO, studiów podyplomowych Komunikacja i Kreowanie Wizerunku Medialnego na Uniwersytecie WSB Merito Gdańsk.

Doświadczenie zawodowe

Specjalnością Mateusza jest słuchanie, a następnie pomoc w projektowaniu rozwiązań. Wspiera w tym firmy bazując na swoim kilkunastoletnim doświadczeniu w PR, komunikacji kryzysowej, marketingu, organizacji eventów oraz obsłudze klienta.

Aby pogłębić zrozumienie potrzeb odbiorców i móc proponować im rozwiązania szyte na miarę, Mateusz dołączył do grona moderatorów metodyki Design Thinking. Dzięki temu prowadzi warsztaty projektowania innowacji, które znajdują zastosowanie zarówno w tworzeniu lepiej dopasowanych produktów, potrzebnych usług oraz sprawniejszych procesów. To, co pasjonuje Mateusza, to możliwości wykorzystania Design Thinking w projektowaniu doświadczeń klienta oraz budowania lepszych procesów HR.

Posiada doświadczenie w pracy z podmiotami z różnych segmentów – od FMCG, przez przemysł chemiczny, firmy deweloperskie, branżę HR i dystrybucję po branżę finansową. Pracował również z jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami pozarządowymi oraz ze szkołami wyższymi jako wykładowca na studiach zaocznych, podyplomowych i MBA. Odpowiada za rozwój działań i procesów Customer Experience w Ayming – lidera finansowania innowacji w Polsce.

Nie jest mu obca ani Customer Journey Map, ani papierowa, laminowana mapa ze szlakami. Tę drugą w wolnym czasie pakuje do plecaka i rusza łapać oddech w góry albo gdziekolwiek daleko od miasta.

lat doświadczenia
0
godzin szkoleniowych
ponad 0
obsługiwanych firm
ponad 0