Branża contact i call center
Wyzwania w branży
- Duża rotacja pracowników działów call center
- Długi proces wdrożeniowy i edukacyjny w wyniku którego powstaje „dojrzały pracownik” CC
- Brak systematycznej pracy na miernikach jakościowych rozmów w celu osiągnięcia powtarzalności
- Zarządzanie mentalne zespołem CC w warunkach szybkiego narażenia na demotywację w wyniku rozmów z klientami
- Utrzymanie standaryzacji skryptów w zależności od rodzaju kampanii i zespołów dedykowanych do danej kampanii
- Utrzymanie efektywności zespołu przy pracy na dużej ilości danych i zmiennych
- Budowanie efektywności rozmów w oparciu o zespoły projektowe i teamliderów
Nasze rozwiązania
Budowa i wdrażanie standardów działania CC
Treningi rozwijające umiejętności sprzedażowe pracowników CC
Zaawansowany trening konwersji sprzedaży w akcjach wychodzących CC
Profesjonalizacja rozmów telefonicznych pracowników CC
Treningi menedżerskie dla osób zarządzających CC
Budowanie skryptów standaryzujących pracę telefoniczną
Szkolenia dla teamliderów z zakresu efektywnej pracy na podwójnych odsłuchach
Treningi on the job oparte na odsłuchach i indywidualnych sesjach
Szkolenia dla branży contact i call center
Szkolenia dla branży contact i call center to nasza propozycja kierowana zarówno do większych, jak i mniejszych firm. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, a także rozległej wiedzy jesteśmy w stanie dopasować się do potrzeb każdego przedsiębiorstwa tego typu, zawsze uwzględniając indywidualne potrzeby właścicieli, kadry, managerów itd. Zawsze najpierw zapoznajemy się ze specyfiką danej firmy, a dopiero potem proponujemy szyte na miarę rozwiązania – to właśnie na tym polega tajemnica naszego sukcesu. Prowadzimy skuteczne szkolenia dla branży contact i call center w języku angielskim oraz polskim!
Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia branżowe?
Faktem jest, że branża call i contact center jest narażona na wiele wyzwań. Łatwo w niej o demotywację pracowników; często cechuje ją duża rotacja; bywa, że brakuje jasnych wytycznych jakościowych itp. Z naszą pomocą można pokonać nie tylko te, ale także inne, ewentualne przeszkody, które staną przed Państwem i Państwa pracownikami, na każdym szczeblu kariery. Zapewniamy profesjonalne wsparcie – nasze szkolenia dla branży contact i call center:
- są dopasowywane do indywidualnych potrzeb klientów,
- obfitują w wiedzę teoretyczną oraz pozwalają zdobyć praktyczne umiejętności,
- są prowadzone przez doświadczonych trenerów,
- pomagają w rozwoju Państwa firmy i pracowników.
Dbamy o każdego klienta – dzielimy Państwa sukcesy i z dumą patrzymy na to, jak dzięki naszej pomocy polskie przedsiębiorstwa rozwijają się i jeszcze lepiej prosperują. Jesteśmy sprawdzonym partnerem, któremu można w pełni zaufać. Zdecydowanie warto postawić na nasze szkolenia branżowe!
Szkolenia dla branży contact i call center w języku angielskim i polskim – zapraszamy
Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z naszą ofertą, a także do kontaktu w celu ustalenia wszelkich szczegółów. Jeśli mają Państwo specjalne wymagania lub potrzeby, chętnie się im przyjrzymy i zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie! Nasi doskonali, doświadczeni trenerzy pracują zarówno w języku polskim, jak i angielskim, dzięki czemu jesteśmy w stanie bez trudu dopasować się do Państwa pracowników i zapewnić im naukę w komfortowych warunkach.
Sprawdź nasze inne szkolenia w języku polskim i angielskim:
Poznaj ofertę szkoleń dla branży contact i call center
Nasze szkolenia szyjemy na miarę, skontaktuj się z nami