Branża contact i call center

Case study

Wyzwania w branży

  • Duża rotacja pracowników działów call center
  • Długi proces wdrożeniowy i edukacyjny w wyniku którego powstaje „dojrzały pracownik” CC
  • Brak systematycznej pracy na miernikach jakościowych rozmów w celu osiągnięcia powtarzalności
  • Zarządzanie mentalne zespołem CC w warunkach szybkiego narażenia na demotywację w wyniku rozmów z klientami
  • Utrzymanie standaryzacji skryptów w zależności od rodzaju kampanii i zespołów dedykowanych do danej kampanii
  • Utrzymanie efektywności zespołu przy pracy na dużej ilości danych i zmiennych
  • Budowanie efektywności rozmów w oparciu o zespoły projektowe i teamliderów
  •  

Nasze rozwiązania

Budowa i wdrażanie standardów działania CC

Treningi rozwijające umiejętności sprzedażowe pracowników CC

Zaawansowany trening konwersji sprzedaży w akcjach wychodzących CC

Profesjonalizacja rozmów telefonicznych pracowników CC

Treningi menedżerskie dla osób zarządzających CC

Budowanie skryptów standaryzujących pracę telefoniczną

Szkolenia dla teamliderów z zakresu efektywnej pracy na podwójnych odsłuchach

Treningi on the job oparte na odsłuchach i indywidualnych sesjach

Zapraszamy do kontaktu

Przygotujemy ofertę dostosowaną dla Twojej firmy

Zaufali nam

Szkolenia dla branży contact i call center

Szkolenia dla branży contact i call center to nasza propozycja kierowana zarówno do większych, jak i mniejszych firm. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, a także rozległej wiedzy jesteśmy w stanie dopasować się do potrzeb każdego przedsiębiorstwa tego typu, zawsze uwzględniając indywidualne potrzeby właścicieli, kadry, managerów itd. Zawsze najpierw zapoznajemy się ze specyfiką danej firmy, a dopiero potem proponujemy szyte na miarę rozwiązania – to właśnie na tym polega tajemnica naszego sukcesu. Prowadzimy skuteczne szkolenia dla branży contact i call center w języku angielskim oraz polskim!

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia branżowe?

Faktem jest, że branża call i contact center jest narażona na wiele wyzwań. Łatwo w niej o demotywację pracowników; często cechuje ją duża rotacja; bywa, że brakuje jasnych wytycznych jakościowych itp. Z naszą pomocą można pokonać nie tylko te, ale także inne, ewentualne przeszkody, które staną przed Państwem i Państwa pracownikami, na każdym szczeblu kariery. Zapewniamy profesjonalne wsparcie – nasze szkolenia dla branży contact i call center:

  • są dopasowywane do indywidualnych potrzeb klientów,
  • obfitują w wiedzę teoretyczną oraz pozwalają zdobyć praktyczne umiejętności,
  • są prowadzone przez doświadczonych trenerów,
  • pomagają w rozwoju Państwa firmy i pracowników.

Dbamy o każdego klienta – dzielimy Państwa sukcesy i z dumą patrzymy na to, jak dzięki naszej pomocy polskie przedsiębiorstwa rozwijają się i jeszcze lepiej prosperują. Jesteśmy sprawdzonym partnerem, któremu można w pełni zaufać. Zdecydowanie warto postawić na nasze szkolenia branżowe!

Szkolenia dla branży contact i call center w języku angielskim i polskim – zapraszamy

Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z naszą ofertą, a także do kontaktu w celu ustalenia wszelkich szczegółów. Jeśli mają Państwo specjalne wymagania lub potrzeby, chętnie się im przyjrzymy i zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie! Nasi doskonali, doświadczeni trenerzy pracują zarówno w języku polskim, jak i angielskim, dzięki czemu jesteśmy w stanie bez trudu dopasować się do Państwa pracowników i zapewnić im naukę w komfortowych warunkach.

Chcesz, żebyśmy przygotowali ofertę?

Poznaj ofertę szkoleń dla branży contact i call center

Nasze szkolenia szyjemy na miarę, skontaktuj się z nami