O nas
Więcej niż szkolenia
Unikamy gotowych rozwiązań. Nasze szkolenia i usługi doradcze opieramy na dokładnej analizie sytuacji i potrzeb naszych klientów, której wyniki służą do stworzenia programu dopasowanego do organizacji.
Jesteśmy certyfikowanym partnerem FACET5®.
Wierzymy, że rozwój każdego człowieka jest ściśle związany ze świadomą pracą opartą na wyznaczonych celach i konsekwencji w działaniu. Dlatego pracujemy z ludźmi wykorzystując potencjał, który tkwi w każdym. To kwestia odkrycia go i uruchomienia w sobie.
Nasz zespół
Nasz zespół tworzą trenerzy i doradcy biznesowi specjalizujący się w poszczególnych branżach i posiadający praktyczne doświadczenie w danej dziedzinie. Szkolimy, doradzamy i dzielimy się wiedzą na konferencjach branżowych, w magazynach, gazetach oraz na portalach internetowych.
Trener, coach ICF, certyfikowany konsultant Facet5®, trener szkoleń outdoor
Trener, mówca, certyfikowany konsultant Facet5®
Trener, coach ICF, certyfikowany konsultant Facet5®, trener szkoleń outdoor
Trener, akredytowany mówca BTI, konsultant HR, asesor ACDC
Trener biznesu, trener sprzedaży, coach
Trener, coach, konsultant rozwoju organizacji
W mediach
Współpracujemy z prasą branżową w zakresie redagowania artykułów eksperckich. Dzielimy się wiedzą na blogach i portalach internetowych. Przedstawicieli mediów zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu z nami.
Sell it in English
Speak for success. How to speak about your product and sell it
A product or a service – it does not matter what you sell, as long as you are able to show your prospect that the product or a service you offer will make the whole world of difference in their lives. And regardless of the sales technique you use, one thing is critical to your sales – the language that you use. Since you may only have one opportunity to talk to a customer before their purchase, it is imperative that you communicate effectively. What, then, are the critical components of successful sales in this respect?
Szef Sprzedaży
Zarządzanie zespołem międzypokoleniowym
Zarządzanie zespołem międzypokol
- Na czym polegają różnice pokoleniowe na obecnym rynku pracy?
- Jak rozpoznać potrzeby i oczekiwania pracowników reprezentujących różne grupy wiekowe?
- Jakie metody mogą ułatwić zarządzanie zespołem międzypokoleniowym?
Nowa Sprzedaż
Tytuł Omnichannel dla małych firm – jak działa?
Coraz większy udział w procesach sprzedażowych zaczął odgrywać e-commerce1. Jednak doświadczenia firm pokazują, że prawdziwym wyzwaniem jest zapewnienie klientowi maksymalnie uspójnionej strategii dostępu do produktów i usług. Omnichannel do tej pory był w głównej mierze generowany na poziomie dużych organizacji. Dzisiaj coraz mocniej wkracza w świat małych i średnich firm. Na co zwrócić uwagę przy jego wdrażaniu?
Nasi Klienci
Wszelkie oczekiwania dotyczące scenariusza szkolenia, organizacji, jakości kontaktu, obsługi trenerskiej oraz feedbacku były zrealizowane na bardzo wysokim poziomie z zachowaniem ustalonych terminów
Głównym celem prowadzonych projektów było zwiększenie efektywności pracowników w obszarach zarządzania zadaniami, komunikacji wewnętrznej, współpracy zespołowej oraz umiejętności działania w sytuacjach kryzysowych i pod presją czasu. Dobrze zaplanowane i zrealizowane projekty dały zamierzony efekt
Projekt obejmował działania terenowe oraz zajęcia na sali szkoleniowej, co umożliwiło przełożenie wniosków z działań na codzienną pracę w naszej firmie
Celem cyklu szkoleniowego było podniesienie efektywności zespołu w obszarach sprzedażowych. Dedykowani trenerzy zrealizowali zadania na wysokim poziomie z dużym zaangażowaniem na każdym etapie projektu
Kilkuletnia współpraca z firmą GROW to indywidualne podejście do klienta, odpowiednio przygotowane zaplecze edukacyjne w postaci wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji trenerów. Realizowane projekty to dowód na właściwie traktowanie zobowiązań wobec klientów
Realizowane z firmą GROW projekty w zakresie menedżerskim, sprzedaży i obsługi klienta pozwoliły na przełożenie wyciągniętych wniosków ze szkoleń na nasze codzienne działania, w wyniku czego nastąpiło zwiększenie efektywności pracowników a my osiągnęliśmy założone cele biznesowe
Projekty przeprowadzone przez trenerów GROW charakteryzują się bardzo wysokim poziomem merytorycznym w zakresie omawianej tematyki, jak również umiejętnością jej przekazania w sposób przejrzysty i przystępny dla uczestników
Procesy szkoleniowe i coachingowe to nietuzinkowe podejście. Energia i pasja wspomaga przekazywanie wiedzy i doświadczenia. Warsztaty stają się wzajemną interakcją i są kamieniem milowym w budowaniu warsztatu menedżerskiego