O nas

Więcej niż szkolenia

Unikamy gotowych rozwiązań. Nasze szkolenia i usługi doradcze opieramy na dokładnej analizie sytuacji i potrzeb naszych klientów, której wyniki służą do stworzenia programu dopasowanego do organizacji.

Jesteśmy certyfikowanym partnerem FACET5®.

Wierzymy, że rozwój każdego człowieka jest ściśle związany ze świadomą pracą opartą na wyznaczonych celach i konsekwencji w działaniu. Dlatego pracujemy z ludźmi wykorzystując potencjał, który tkwi w każdym. To kwestia odkrycia go i uruchomienia w sobie.

0
lat na rynku
0
roczna średnia liczba szkoleń
0
średnia ocena naszych szkoleń

Nasz zespół

Nasz zespół tworzą trenerzy i doradcy biznesowi specjalizujący się w poszczególnych branżach i posiadający praktyczne doświadczenie w danej dziedzinie. Szkolimy, doradzamy i dzielimy się wiedzą na konferencjach branżowych, w magazynach, gazetach oraz na portalach internetowych.

Trener, coach ICF, certyfikowany konsultant Facet5®, trener szkoleń outdoor

Trener, coach ICF, certyfikowany konsultant Facet5®, trener szkoleń outdoor

Trener, akredytowany mówca BTI, konsultant HR, asesor ACDC

W mediach

Współpracujemy z prasą branżową w zakresie redagowania artykułów eksperckich. Dzielimy się wiedzą na blogach i portalach internetowych. Przedstawicieli mediów zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu z nami.

Sell it in English

Speak for success. How to speak about your product and sell it

A product or a service – it does not matter what you sell, as long as you are able to show your prospect that the product or a service you offer will make the whole world of difference in their lives. And regardless of the sales technique you use, one thing is critical to your sales – the language that you use. Since you may only have one opportunity to talk to a customer before their purchase, it is imperative that you communicate effectively. What, then, are the critical components of successful sales in this respect?

Szef Sprzedaży

Zarządzanie zespołem międzypokoleniowym

Zarządzanie zespołem międzypokol

  • Na czym polegają różnice pokoleniowe na obecnym rynku pracy?
  • Jak rozpoznać potrzeby i oczekiwania pracowników reprezentujących różne grupy wiekowe?
  • Jakie metody mogą ułatwić zarządzanie zespołem międzypokoleniowym?
Nowa Sprzedaż

Tytuł Omnichannel dla małych firm – jak działa?

Coraz większy udział w procesach sprzedażowych zaczął odgrywać e-commerce1. Jednak doświadczenia firm pokazują, że prawdziwym wyzwaniem jest zapewnienie klientowi maksymalnie uspójnionej strategii dostępu do produktów i usług. Omnichannel do tej pory był w głównej mierze generowany na poziomie dużych organizacji. Dzisiaj coraz mocniej wkracza w świat małych i średnich firm. Na co zwrócić uwagę przy jego wdrażaniu?

Partnerzy

Nasi Klienci

Wszelkie oczekiwania dotyczące scenariusza szkolenia, organizacji, jakości kontaktu, obsługi trenerskiej oraz feedbacku były zrealizowane na bardzo wysokim poziomie z zachowaniem ustalonych terminów

Natalia Dernowska
HR Manager PCF PROCEFAR

Głównym celem prowadzonych projektów było zwiększenie efektywności pracowników w obszarach zarządzania zadaniami, komunikacji wewnętrznej, współpracy zespołowej oraz umiejętności działania w sytuacjach kryzysowych i pod presją czasu. Dobrze zaplanowane i zrealizowane projekty dały zamierzony efekt

Andrzej Płaza
Customer Service & Sales Manager Saueressig Polska - Matthews Brand Solution

Projekt obejmował działania terenowe oraz zajęcia na sali szkoleniowej, co umożliwiło przełożenie wniosków z działań na codzienną pracę w naszej firmie

Małgorzata Grysiak
Marketing Manager OZPARTS

Celem cyklu szkoleniowego było podniesienie efektywności zespołu w obszarach sprzedażowych. Dedykowani trenerzy zrealizowali zadania na wysokim poziomie z dużym zaangażowaniem na każdym etapie projektu

Marek Kocko, Franciszek Abgarowicz
Członkowie zarządu LEWIATAN Mazowsze

Kilkuletnia współpraca z firmą GROW to indywidualne podejście do klienta, odpowiednio przygotowane zaplecze edukacyjne w postaci wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji trenerów. Realizowane projekty to dowód na właściwie traktowanie zobowiązań wobec klientów

Anna Krzysztofiak
HR Manager OVER GROUP

Realizowane z firmą GROW projekty w zakresie menedżerskim, sprzedaży i obsługi klienta pozwoliły na przełożenie wyciągniętych wniosków ze szkoleń na nasze codzienne działania, w wyniku czego nastąpiło zwiększenie efektywności pracowników a my osiągnęliśmy założone cele biznesowe

Michał Dawidowicz
Zastępca Prezesa Zarządu SABO

Projekty przeprowadzone przez trenerów GROW charakteryzują się bardzo wysokim poziomem merytorycznym w zakresie omawianej tematyki, jak również umiejętnością jej przekazania w sposób przejrzysty i przystępny dla uczestników

Anna Ukalska
Dyrektor Pionu Personalnego Grupa Azoty Zakłady Azotowe Puławy

Procesy szkoleniowe i coachingowe to nietuzinkowe podejście. Energia i pasja wspomaga przekazywanie wiedzy i doświadczenia. Warsztaty stają się wzajemną interakcją i są kamieniem milowym w budowaniu warsztatu menedżerskiego

Kamil Kościelski
Supply Chain Manager Harding Safety Poland

Współpracowaliśmy z: