Obsługa klienta

Dla wielu firm doskonała obsługa klienta oznacza robienie wszystkiego we właściwy sposób. Tymczasem o wiele większe znaczenie ma doświadczenie jakie tworzymy dla klienta, rozumienie jego sytuacji oraz relacje jakie budujemy. 

ilustr_obsluga-klienta

Edukując pracowników działu Obsługi Klienta koncentrujemy się na trzech obszarach:

 

Zrozumienie klienta.
Podstawą mistrzowskiej obsługi jest zrozumienie, że każdy klient powinien być traktowany indywidualnie, w zależności od osobowości, upodobań oraz tego, na jakim etapie ścieżki zakupowej się znajduje. Kluczem jest bycie dla klienta doradcą, a nie tylko punktem kontaktu z firmą.

Doświadczenie klienta.
Lojalność klienta to efekt doświadczeń jakie posiada w kontaktach z firmą. Trenując pracowników obsługi uczymy jak dbać o to, by było pozytywne.

Relacje z klientem
Budowanie relacji zaczyna się od słuchania. Pracownik, który słucha, jest uważny i obecny ma szansę zrozumieć drugą osobę i dopiero wtedy jest gotowy do proponowania rozwiązań i zarządzania doświadczeniem klienta.

Najważniejszą miarą sukcesu w pracy z klientami jest dla nas efekt, dlatego nasz model pracy z klientem przebiega czterostopniowo:

  • określamy cele
  • analizujemy kontekst (sposób funkcjonowania firmy, specyfikę pracy, relacje, otoczenie)
  • projektujemy i realizujemy działania
  • mierzymy i omawiamy efekty

Najlepsze efekty osiągamy szkoląc pracowników następującymi metodami: obserwacja uczestnicząca, warsztat szkoleniowy, trening on the job.
Podczas warsztatów pracujemy na konkretnych przypadkach uczestników, dzięki czemu wspólnie tworzymy rozwiązania adekwatne do ich realiów zawodowych. Efekt ten uzyskujemy poprzez dokładne zrozumienie sytuacji klienta oraz dopasowanie trenera z doświadczeniem branżowym.

Obszar szkoleń

Podnoszenie jakości obsługi klienta

Obsługa klienta z elementami sprzedaży

Profesjonalizacja obsługi klienta w sklepie

Profesjonalny serwis

Savoir-vivre w obsłudze klienta

Standaryzacja procesu obsługi klienta

Trudny klient i obsługa reklamacji

Gry i manipulacje ze strony klienta

Audyt procesu obsługi klienta

Chcesz skonsultować projekt?

Zadzwoń lub napisz

Szkolimy z obsługi klienta w branżach:

W swoich szkoleniach z obsługi klienta uwzględniamy specyfikę branży, do której je kierujemy. Sprawdź – być może znajdziesz tu szkolenie, które rozwinie Twój biznes

Obsługa klienta

Nasze szkolenie z obsługi klienta stworzyliśmy specjalnie z myślą o Państwa potrzebach. Dzięki niemu budowa profesjonalnych, długoterminowych relacji z klientem stanie się o wiele prostsze. Dzięki innowacyjnym metodom nauczania i prowadzenia zajęć każdy nasz kurs obsługi klienta pozwala osiągnąć doskonałe efekty. Bez znaczenia jest to, czy potrzebują Państwo wsparcia w zakresie postępowania z trudnym klientem, obsługi reklamacji, czy w dowolnym innym obszarze. Zawsze chętnie służymy pomocą. Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z ofertą, a także do kontaktu z nami w celu ustalenia wszelkich szczegółów. Z nami profesjonalna obsługa klienta nie będzie miała przed Państwem żadnych tajemnic!

Różnorodne tematy szkoleń z obsługi klienta

Przygotowując nasze szkolenia zawsze mamy na uwadze to, że każdy klient jest inny. To dlatego pracujemy nieszablonowo i zawsze wsłuchujemy się w Państwa potrzeby. Dzięki temu możemy w stu procentach dopasować się do indywidualnych wymagań, co sprzyja osiąganiu najlepszych rezultatów. Jesteśmy w stanie poprowadzić dla Państwa merytoryczne warsztaty, takie jak:

  • szkolenie z obsługi trudnego klienta,
  • szkolenie z obsługi reklamacji,
  • szkolenie z obsługi klienta w sklepie,
  • savoir-vivre w biznesie,
  • budowanie standardów obsługi klienta,
  • oraz wiele innych.

Zapewniamy nie tylko najwyższą jakość zajęć, ale także dużą skuteczność! Z przyjemnością wysłuchamy Państwa potrzeb, a następnie doradzimy, które z naszych szkoleń z obsługi klienta sprawdzą się najlepiej w przypadku Państwa firmy.

Profesjonalna obsługa klienta w sklepie lub innym miejscu to podstawa

Nawet najdoskonalszy produkt lub usługa nie będą się dobrze sprzedawać, jeżeli obsługa klienta będzie na niskim poziomie. Aby uniknąć tego typu sytuacji, warto zainwestować w odpowiednie szkolenia. Savoir-vivre w obsłudze klienta, umiejętne podejście do niego i jasno określone standardy obsługi nie tylko ułatwią wykonywanie codziennych zadań Państwa pracownikom, ale także podniosą poziom zadowolenia klientów, którzy chętnie będą wracali. Jeżeli profesjonalna obsługa reklamacji oraz klientów są jednym z Państwa celów, zachęcamy do kontaktu z nami.

Chcesz, żebyśmy przygotowali ofertę?

Poznaj ofertę szkoleń z obsługi klientów dla swojej firmy

Nasze szkolenia szyjemy na miarę, skontaktuj się z nami