Skuteczna sprzedaż telefoniczna
Ze sprzedażą telefoniczną mamy do czynienia praktycznie w każdym segmencie biznesu. Umiejętności w tym zakresie potrzebują więc handlowcy, menedżerowie, freelancerzy, telemarketerzy, konsultanci i trenerzy. A Polska to kraj w którym mieszanka doświadczeń powoduje, że nie sprawdzają się „modele z za wielkiej wody”. Z tego powodu stworzyliśmy Akademię Sprzedaży Telefonicznej.
Dlaczego nasze kompetencje w tym zakresie powinny być wysokie?
- Przede wszystkim, jesteśmy w tych działaniach samodzielni, nie uzależnieni od innych pracowników czy działów.
- Możemy w trakcie jednego dnia dotrzeć do znacznie większej liczb klientów niż gdybyśmy chcieli z nimi fizycznie się spotkać.
- Klienci w wyniku COVID-19 już przyzwyczaili się, że spora część kontaktu odbywa się kanałami zdalnymi.
- Natychmiast widzimy efekty naszej pracy w postaci osiągnięcia celu jaki sobie postawiliśmy.
- Najszybciej jak to możliwe otrzymamy od klienta informację zwrotną.
Akademia Telefonicznej Sprzedaży to połączenie wszystkich możliwych obszarów rozwojowych związanych z kanałem telefonicznym dedykowana zarówno osobom dzwoniącym jak i ich menedżerom.
Miarą naszego sukcesu jest efekt, dlatego też z Call Center działamy w 3 konkretnych krokach:
- przegląd działań obecnych (audyt jakościowy / analiza kampanii),
- rekomendacje i wdrożenie usprawnień (szkolenia / trening on the job / coaching menedżerski),
- monitoring procesu wdrożenia.
Etapy projektów szkoleniowych w obszarach sprzedażowych:
-
1
rozmowa telefoniczna lub spotkanie z klientem w celu uspójnienia celów biznesowych oraz efektów projektu szkoleniowego
-
2
telefoniczne / online badanie potrzeb i oczekiwań uczestników
-
3
warsztat jednomyślności pomiędzy trenerem a osobami decyzyjnymi w organizacji, który służy do uspójnienia celów projektu
-
4
realizacja szkoleń (stacjonarne / trening on the job)
-
5
podsumowanie projektu wraz z rekomendacjami na poziomie menedżerskim
Storytelling w sprzedaży to sposób komunikowania się, który ma na celu wzmocnić efekt Twoich rozmów handlowych z klientem. Nasz warsztat w praktyczny sposób poprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia opowieści dla Twoich klientów, co sprawi, że w ich oczach staniesz się doradcą, któremu ufają, a nie tylko dostawcą towarów lub usług.
Nauczysz się:
- tworzyć prosty, ale jednocześnie wartościowy przekaz dla Twojego klienta
- opowiadać historie w sposób naturalny i dostosowany do kontekstu (rozmowa handlowa, konferencje, targi branżowe, itd.
- budować różne typy historii sprzedażowych: kim jestem i dlaczego robię to co robię, historia klienta, któremu pomogłem, lekcje z porażek, itd.
- osadzać historie w rozmowie handlowej tak, by służyły realizacji Twoich celów biznesowych
- budować relacje biznesowe oparte na zaufaniu i szczerym zainteresowaniu sytuacją klienta
- tworzyć własny bank historii sprzedażowych
Wypracujesz:
- własny styl opowiadania historii sprzedażowych
- gotowe historie, które wykorzystasz w kontaktach z klientem w sposób dostosowany do sytuacji
Dla kogo jest ten warsztat?
- handlowców, którzy chcą wzmocnić skuteczność swoich rozmów z klientami
- przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług
- szefów sprzedaży, którzy chcą wspierać zespoły w osiąganiu lepszych wyników
- każdego, kto chce nauczyć się tworzyć wartościowe historie dla klienta i otrzymać precyzyjny feedback rozwojowy
„Ludzie będą opowiadać historie o tobie czy tego chcesz czy nie. Wybierz te, które chcesz, żeby opowiadali.”
– Bob McDonald, CEO, Procter&Gamble
Storytelling w przywództwie to umiejętność komunikowania się przy pomocy historii, dzięki której osiągniesz lepsze rezultaty w następujących obszarach:
- komunikowanie wizji i wartości firmy
- budowanie zaangażowania pracowników
- budowanie otwartości na zmiany
- inspirowanie i motywowanie zespołów do osiągania lepszych wyników
- budowanie autorytetu lidera
- budowanie relacji z pracownikami opartych na wartościach i zaufaniu
Nauczysz się:
- budować różne typy historii biznesowych i osobistych (historia założycielska; historia o tym co sprawiło, że jestem tu gdzie jestem; historia klienta, któremu pomogłem)
- osadzać historie w rozmowie z pracownikami i partnerami biznesowymi tak, by służyły realizacji Twoich celów przywódczych
- tworzyć prosty, ale jednocześnie wartościowy przekaz dla słuchającego
- opowiadać historie w sposób angażujący i motywujący do słuchania
- tworzyć własny bank historii sprzedażowych
Podczas warsztatu wypracujesz:
- własny styl opowiadania historii
- gotowe historie, które wykorzystasz w kontaktach z pracownikami i partnerami biznesowymi w sposób dostosowany do sytuacji
Dla kogo jest ten warsztat?
- kadry kierowniczej wyższego szczebla
- członków Zarządów
- liderów zespołów
- przedsiębiorców i właścicieli firm
Obszar szkoleń
Sprzedażowe rozmowy wychodzące
Profesjonalizacja obsługi telefonicznej w firmie
Pokonywanie obiekcji telefonicznych
Telefoniczny trening on the job
Szkolenia dla team leaderów w Call Center
Techniki skutecznego zamykania sprzedaży przez telefon
Storytelling w telefonicznej sprzedaży
Motywowanie zespołu Call Center
Skuteczny menedżer Call Center
Rekrutacja i wdrażanie pracowników Call Center
Zarządzanie pracą handlowców w terenie
Prezentacje handlowe na targach i wydarzeniach branżowych
Savoir-vivre w działaniach handlowych
Szkolimy ze sprzedaży telefonicznej w branżach:
W swoich szkoleniach ze skutecznej sprzedaży telefonicznej uwzględniamy specyfikę branży, do której je kierujemy. Sprawdź – być może znajdziesz tu szkolenie, które rozwinie Twój biznes
Skuteczna sprzedaż telefoniczna
Osoby, które wpisują w wyszukiwarkę hasło “szkolenie sprzedaż telefoniczna” najczęściej poszukują kompleksowych rozwiązań, które realnie pomogą ich pracownikom. W GROW mamy doświadczenie także w tym obszarze i od wielu lat skutecznie pomagamy naszym klientom. Przygotowany przez nas kompleksowy kurs sprzedaży telefonicznej to doskonała propozycja dla wszystkich Call Center, którym zależy między innymi na poprawie osiąganych przez pracowników wyników – na wielu różnych polach. Ofertę zawsze przygotowujemy, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby danego klienta. Dlatego gorąco zachęcamy do kontaktu z nami w celu uzyskania szczegółów i opracowania oferty idealnej dla Państwa firmy.
Kursy sprzedaży telefonicznej dopasowane do klienta
Interesuje Państwa skuteczne szkolenie – sprzedaż telefoniczna i pokrewne tematy? Służymy pomocą. Dzięki naszym umiejętnościom, wiedzy oraz wieloletniemu doświadczeniu, jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom prowadzenie kursów na najwyższym możliwym poziomie. Zawsze dbamy o to, aby sprostać wszelkim oczekiwaniom. Szkolenie z telefonicznego umawiania spotkań handlowych, pokonywania obiekcji telefonicznych, storytellingu w sprzedaży telefonicznej itp. nie mają przed nami żadnych tajemnic! Doskonale znamy nie tylko skuteczne techniki sprzedaży telefonicznej, ale także wiemy jak pracować z team leaderami i managerami, aby lepiej zarządzali podległymi im zespołami. Dzięki szerokiej ofercie jesteśmy w stanie perfekcyjnie dopasować się do wszelkich potrzeb naszych klientów.
Szkolenie sprzedaż telefoniczna – warto zaufać najlepszym!
Dlaczego warto wybrać właśnie nasz kurs sprzedaży telefonicznej lub pokrewny? Ponieważ mają Państwo pewność, że wybierają to, co najlepsze. Zawsze zapewniamy najwyższą jakość obsługi. Nasi trenerzy mają doskonałe kwalifikacje i odnoszą wiele sukcesów, współpracując zarówno z większymi, jak i mniejszymi firmami. Co więcej, zawsze przygotowujemy ofertę szytą na miarę. Diagnozujemy realne problemy w Państwa firmie i z przyjemnością pomagamy je rozwiązać. Bardzo cieszy nas rozwój naszych klientów, dlatego każdorazowo wkładamy w pracę nasze serca. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty – pomaganie to nasza pasja!
Sprawdź nasze inne szkolenia w języku polskim i angielskim:
Poznaj ofertę szkoleń ze sprzedaży telefonicznej dla swojej firmy
Nasze szkolenia szyjemy na miarę, skontaktuj się z nami